onsdag 13 januari 2010

WTF

Det verkar som att någon bett mig att dra åt helvete utan att säga det till mig. Detta fascinerar mig. Inte första gången direkt, men det var inte ett ord som yttrades över huvud taget denna gången. Att bara bli blockerad och bortplockad över internet utan att få veta varför känns faktiskt ganska underhållande. När personen i fråga sedan även börja skriva hatiskt mot mig, så känner jag en slags värme inombords. Jag vet inte varför, men jag mår alltid bättre när sådana här saker sker. Jag behöver inte ens höra skälet, det värmer mig likväl. Jag har inte kunnat sluta le på ett bra tag, och jag tackar personen i fråga för det hela. Tack.

Jag har ett slags udda behov av att vara hatad verkar det som. Det är den provocerande delen av mig som måste få släcka sin törst förstår jag. Det tråkiga är att jag inte får lov att hålla en diskussion med människan, så jag kan få framkalla ett mer berättigat hat riktat åt mig, och inte detta påhittade som verkar finnas där nu.

Våghalsigt av personen är det dock att försöka blåsa mig på pengar mitt i allt detta. Det har jag svårare för att tolerera och kan inte acceptera det överhuvudtaget. Även om leendet på mina läppar säger annat så är det beteendet inte acceptabelt. Jag är och förblir en tvär äkta matrealist. Dina känslor bekommer mig föga, men ge mig de materiella ting som jag har ägande rätten till.

Ber om ursäkt till att detta inte känns som ett helt rätt inlägg för att hamna på Boulehavet, men det skall åtgärdas så snart jag skriver något nytt här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt