tisdag 26 januari 2010

Massa galna idéer

Inatt kom jag på otroligt bra saker att skriva om på denna bloggen. Synd bara att jag inte minns dem längre. Förmodligen drömde jag bara att jag hade något att skriva om.

Men jag drömde också om att jag var på nån offentlig plats där en flicka med hennes kamrat skulle köpa saft från någon automat, fast istället sprutade det ut kaffe åt alla håll. Det var ganska underhållande och jag skrattade åt dem när kaffet brände deras skinn. Som tack för att jag hånat deras smärta försökte de sedan ragga upp mig. Men vem vill ha flickor med bränd hy?


Jag och Ferminator kom igår på idén om att starta en liten mysig skogsbrand här i Orsa. Dock kommer han hit först i slutet av Maj, så vi fick planera in det långt fram. Vilket ju nog är bra för snön brukar vara dålig att tända eld på.

Så jag skapade ett evenemang över Facebook där vi båda bjöd in alla i våra vänlistor.
Än så länge är jag missnöjd med hur många som tackat nej till att grilla korv med oss.
Här följer lite bilder kring historian:

OBS. Tryck på dem för att få se dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt