lördag 2 januari 2010

Affärsmänniska

Sist jag var full sålde jag tydligen en katt.
Sålde något mer också. Vaknade upp 200kr rikare.
Uppenbarligen så är jag bättre på affärer när jag har druckit. Så jag funderar på att vara full oftare. På det viset kan jag nog bli rik på riktigt.
Lyckas jag bli alkoholist, kan jag nog bli miljonär.

Jag nämde idéen för några stycken, Hanna tyckte jag kanske kunde sälja mina filmer. Hell no! Jag säljer inte materiella ting för farao!
Jag ska sälja folk!
Slavhandel är mitt mellannamn!
Saftan "Slavhandel" Augustsson

Jag tänker lite så här kring det hela. Jag köpte öl för 100kr sist, vaknade upp med 200kr. Det är 100% ökning av pengarna. Så köper jag öl för dessa 200kr så får jag rent logiskt vis 400kr dagen efteråt. Jag funderar på att bränna alla pengar på öl innan jag köper mat för månaden, för det är ju ren vinst!
När jag väl har 200 000 att lägga på öl, då får jag 400 000kr.
Så rent logiskt, om jag dricker varje dag, så borde jag vara miljonär redan efter cirka en halv månad. Denna uträkningen baserar sig dock på att jag kan dricka öl för 819200kr på en dag, vilket kan bli lite svårt att genomföra i verkliga livet. Men man måste ju ha drömmar och mål i sitt liv.

Hej, mitt namn är Saftan och min dröm är att dricka mig så pass full varje dag att jag kan tjäna pengar på slavhandel och blir miljonär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt