onsdag 4 mars 2009

Skit drömmar

Ibland har man drömmar som verkligen stinker mer än andra.

Hade en dröm i morse som handlade om avföring. Water-touch-failure symptomet.
Jag drömde inte om mig själv, utan drömmen var skapad likt en dokumentär om folk med lite väl nära relationer till sin spillning.

Den karaktären som jag minns mest som togs upp i denna dokumentären var en kille som var så pass fascinerad av sitt exkrements olikheter att han sparade de som hann fann mest fascinerande i en fryslåda som han sedan placerade i en garderob. Under dokumentärens gång lyckades hann fylla boxen och tyckte det då var dags att rensa bland de sparade mysigheterna.
Han hällde då ut alla i sitt badkar som han sedan gladeligen själv också hoppade ner i för att sortera bland de olika korvarna.

Där slutade den delen av dokumentären och jag kastades hem till en familj där de började med att intervjua frun om hennes makes lite annorlunda tillgivenhet till sin skit. Maken hade rekord i längden på sin avföring. Under intervjun med frun så kunde man se maken sitta på toaletten i bakgrunden (som ju verkar vara en fin del av inredningen i ens vardagsrum), och vid ett tillfälle utbrast han i lycka och började hoppa upp och ner medan hans bajs hängde från hans röv likt en svans, ett väldigt osmakligt inslag.

Detta var en sjukt illa luktande dröm som jag helst av allt varit utan, och som tur var vaknade jag strax efter att svansen gått av och han halkat på den och slagit sig till fördärv.

När jag vaknade från mina förpestade drömmar märkte jag att mina fallingar hade kasat till halv string, och jag antar att det var denna känslan som fick min ändtarm att påverka mina drömmar.

1 kommentar:

Du har rätt till min Åsikt