söndag 30 oktober 2011

Självantändare

En sak jag verkligen avskyr, är när folk börjar brinna utan förvarning. Speciellt när man går på en gata i en stad, där det är ganska mycket folk och en person i din närhet helt plötsligt får för sig att börja brinna. Det är väldigt irriterande. Jag har inget emot synen eller lukten. Men jag tycker inte om paniken en del får, och jag vill helst inte att elden sprids till mig. För då måste jag köpa nya kläder om de jag har på mig brinner upp. När ens kläder brinner upp under tiden man har dem på sig, får man även ont. Det svider. Lite som när man försöker gnugga bort tuggumifläckar från asfalt med sitt ansikte. Det svider också efter ett tag.
Så om någon självantändare läser detta så ber jag dem vänligen säga till i förväg innan de bestämmer sig för att brinna upp i min närhet, så jag i alla fall är förberedd med korv.


Sju-punkts-lista
  • Sås ger hårda naglar
  • Kola fastnar överallt
  • Min bror Ewil är Hulken, han kan borra i tak
  • Man ska fortfarande inte köpa LG-telefoner
  • Det som är omöjligt trasslar sig
  • Om man hoppar medan man kissar så är det svårare att sikta
  • Coola brudar slåss med lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt