söndag 4 april 2010

Veckodagar.

Denna helgen så presenterade en tjej sig för mig vid namnet Frida, hon bad mig sedan kalla henne Fredag. Vilket jag givetvis vägrade, då hon inte var neger.
För er som inte förstår varför bör ni faktiskt läsa eller se Robinson Crusoe.

Efter att ha reflekterat på det hela i några sekunder kom jag fram till att man borde sluta säga negrer och istället säga fredagar. Efter denna fina idé så fick jag tanken att även börja fundera ut innebörder för de andra veckodagarna.
Här följer resultatet:
Måndag = Dåligt, misslyckat olycksbådande m.m. (Efter bland annat serien Gustaf, där måndag aldrig bringar med sig något gott.)
Tisdag = Fitta. (exempel; "Jag är sugen på tisdag" som då betyder att man är kåt, vilket gör att tisdag även betyder kåt.)
Torsdag = Bögigt & Gay (Alla vet nog vid det här laget att alla torsdagar är så kallade bög-torsdagar, då det är okej att vara gay.)
Fredag = Neger, svarting, blatte osv.
Söndag = Bakfull (exempel; "Fy fan vad jag är söndag idag.")

Som ni här ser så finns det två dagar kvar som är öppna för diskussioner. Jag rekommenderar er alla att lämna era bidrag på vad dagarna ska symbolisera. Jag kommer att uppdatera er med resultatet av vad de kommer innebära för er i framtiden.

I övriga nyheter så tror jag bestämt att jag såg en bekant till mig vilja stjäla en bil denna helgen.

1 kommentar:

  1. Onsdag måste ju vara alkisdagen, a-lagare.
    Det är ju lillördag och då åkte alltid jag och en tjejkompis till Danmark och handlade två öl som vi drack i skolan (vi åkte på håltimmen)

    SvaraRadera

Du har rätt till min Åsikt