söndag 18 april 2010

I brist på annat...

Sitter och förundras av mitt virusprogram för stunden. Håller på att köra en virussökning, och programmet söker genom mer data än vad jag har på datorn. Det måste betyda att virusprogrammet är förvånansvärt bra?

I övrigt undrar jag hur Facebook-gruppen "Alla vi i 6A som tycker det ska bli kul med klassresa" kan ha över 11 000 medlemmar? Måste vara en stor klass!

Jag tycker även att det är dags att göra en topp 10 Facebook grupper lista snart. Så skicka in bidrag på grupper ni tycker bör vara med på listan. Nu menar jag inte över vilka som är stört. Utan helt enkelt borde uppmärksammas. Grupper som är kul, sär, löjliga eller vad som. Kom med förslag. Annars gör jag listan helt på eget våg.

Tycker även att förslag på vad Onsdag och Lördag ska symbolisera för ord/mening har varit för få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt