onsdag 4 november 2009

Frånvaro

Igår tyckte Suede att magen behövde lite glass. Det resulterade i att jag satt på toaletten när min buss till läkaren drog ifrån mig. Fick ringa sekreteraren och be henne meddela Onda Erik om min frånvaro.
Jag tror fröken sekreterare är kär i Suede, för hon vet vem jag är efter att ha sett mig en gång för ett bra jäkla tag sedan. Sedan ler hon så där suspekt alltid, som att hon vill något hon inte vågar fråga om eller något. Typ som alla väderflickor som någonsin jobbat på TV4, de vill alla ha mig. Jag är eftertraktad ungkarl.

Gick häromdagen igen gamla dagboksinlägg på nätet från mig själv. Det var faktiskt väldigt intressant, så jag funderar på att lägga upp några personliga favoriter här så småningom. Så alla får se hur intressant mitt liv kan vara, om man ser det på rätt vis.

Många saker som borde göras idag, så jag väljer att inte göra nånting, för att inte särbehandla någon av sakerna. De får alla vänta helt enkelt.

Imorgon ska jag nog dricka karamellfärg för att se om jag får kul kiss .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt