måndag 16 november 2009

Bowling

I fredags var det tänkt att jag och några till skulle bowla, så blev det naturligt vis inte, men det var bra nära.

Jag och Ferminator började det hela med att dra till Amoré pizzeria och käkade lite. Sedan gebav vi oss till Riis för att hämta honom, Gegga och Koko.
Riis är personen som helt allvarligt uttryckt; "Hur fan ska jag veta hur en hund ser ut?!".

När vi sedan långt om länge fick Riis och Gegga från Bykrogen fick vi reda på att Riis redan druckit i cirka 12 timmar. Med andra ord så fick vi bara vettig information från honom hela kvällen.

Vi drack sedan öl och spelade tennis hemma hos mig. Det gick uselt och jag skämdes lite. Hävdade dock att jag var bäst i lägenheten på boule, och nöjde mig med det.

Klockan sprang sedan iväg och bowlinghallen stängde för tidigt för att vi skulle hinna bowla. Så vi drack istället mer öl. Ferminator klagade ständigt på kyla och Cliff lirade luftgitarr tills alla lämnade honom. Det var en ganska vanlig fredag med andra ord.

Vi bestämde oss för att bowla på lördagen istället.
På lördag sov vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt