söndag 29 november 2009

En fredag

I fredags hamnade jag väldigt oväntat på krogen. Jag lyckades där handla öl för andras pengar, samt bli bjuden på en. Vi körde nämligen en insamling till mig och Riis så vi skulle kunna köpa öl. Självklart nämnde vi aldrig att vi hade egna pengar att handla öl för egentligen. Kändes som det hade satt käppar i hjulen för våran insamling.

Blev av något obestämt skäl indragen på någon efterfest hos någon jag inte kände. Fann där en dammsugare, så jag började fylledammsuga. Men det kändes lite udda, så jag slutade innan jag var klar, plus att det stod så många i köket att det var svårt att komma åt där. Alkoholen tog slut ganska snabbt, så jag satt i drygt en timma och drack massa julmust istället.

När jag kom hem typ vid halv fyra eller något liknande ringde Ela och hade druckit sig full på glögg. Det var trevligt, så jag uppmuntrar henne till att jämnt vara full på glögg. Som en tväräkta glögglist.

På morgonen/förmiddagen fick jag konstigt nog tillbaka medvetandet och kom på tanken att jag skulle vilja släcka bränder med apelsiner. En del hävdar att det låter opraktiskt. Men det bör dock vara mycket mer praktiskt än att göra det med bananer.

Jag kom också på tanken att jag vill gå genom eld så där tufft som Arnold i Terminator.
Sist jag kom på den tanken testade jag. Men jag var inte lika tuff. Speciellt inte när jag började brinna och bad folk kasta apelsiner på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt