söndag 8 april 2012

Ansökan

Denna terminen läser jag Engelska i skolan. Vi fick en uppgift om att skriva ner ett CV, samt ett personligt brev. Man hade några olika arbetsannonser att välja bland. Jag valde att ansöka som lerbrottnings-domare. Här är min ansökan (översatt till svenska)


Hej konstiga varelse. Mitt namn är Saftan Augustsson och jag gillar att åka snabbt och fiska lax.
En gång varje vecka brukar jag springa runt kvarteret med mina skosnören hopbundna, för jag tror att det kommer att bli en fantastisk historia att berätta för barnbarnen.
Mina specialkunskaper är tvättbjörns slagsmål och att skapa mina egna stereotyper. Jag är också duktig med knivar. Jag tror att det kommer komma väl till hands om utmanarna inte godkänner mina beslut. Jag busar bara mina tvättbjörnar på dem medan jag ropar absurda rasistiska kommentarer och pekar med min kniv på dem.
Om det ännu inte är klart för dig så söker jag alltså jobbet som domare för kvinnlig lerbrottning.

Jag är 65 år, men i mitt sinne är jag mer som 14. Mina föräldrar är på mig om att skaffa ett jobb och eget hem, de kallar mig onaturlig. Jag har en enorm porrsamling som indikerar på att jag är van vid kvinnor som brottas tills deras kläder slits sönder. Jag skulle själv inte ha något emot att hoppa in i leken om det skulle behövas. Det är faktiskt en av mina topp tio fantasier. Där uppe på toppen av listan, precis intill incest.
Jag gick igenom många annonser innan jag hittade din, men hittade ingen som tilltalade mig. Det var en, men min pappa sa att jag aldrig skulle kunna bli pilot sedan min olycka.

Jag har varit gift, men hon blev fett. Jag sa till henne att sluta äta, men hon vägrade och sa att hon skulle dö om hon inte åt. Så jag dödade henne och begravde henne i källaren. Hon är inte tjock längre, men hon luktar hemskt. Eftersom regeringen inte känner något av detta, antar jag att man kan säga att jag fortfarande är gift. Men jag har öppet sinne och skulle inte ha något emot dejta några lerbrottare. Så länge de inte är tjocka.

Jag kan också karate. Jag lärde mig det från TV, jag lär mig snabbt. Jag kan nog vinna en turnering.

Du sa att sökande bör vara följande:
  •  Ha tålamod.
  •  Har god fysisk kondition
  •  Har erfarenhet av lera-brottning
  •  Har Kontrollera goda ledaregenskaper
  •  Har förmåga att fatta egna beslut
Detta är alla egenskaper jag redan besitter. Med andra ord, jag är perfekt.

Jag kanske borde erkänna att jag är fruktansvärt berusad när jag skriver detta, och jag bryr mig egentligen inte om jag får det här jobbet. Jag gör det för att behaga mina föräldrar. Men eftersom de är riktigt gamla, kommer ingen misstänker något när de dör i morgon. Ingen kommer någonsin överväga att kolla om de var förgiftade. Jag hoppas att jag kommer att ärva mycket pengar, så jag kan bli som Hugh Hefner.



Saftan Augustsson
Humbug 1334
Sverige
Hem tel: 555-84.756
E-postadress: hunkoflove69@hotmail.com




Utbildning
Jag har studerat en hel del porr, och jag brottades en gång med min bortgångna kära fru (Jag vann).

Arbetslivserfarenhet
Jag diskar ibland, och min mor försöker alltid få mig att bädda min säng, men jag vägrar. Så jag är väldigt bra på att fatta egna beslut och följa mina egna uppsättningar av regler. Åt helvete med auktoriteter.

Datorkunskaper
Jag har besökt alla porrsajter som någonsin existerat. Jag är en legend i min egen tid.

Personlig information
Födelsedatum: Innan stenar upptäcktes.
Språk: engelska, mummel och svenska.
Jag tycker om hatbrev och sniglar.

Referenser
Jag skulle kunna fråga min fru vad hon tycker om mig, men det skulle inte ge särskilt mycket eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt