måndag 23 februari 2009

Periodare



Min katt har tillbringat nästan hela dagen liggandes på min TV idag. Hon är vad man kan kalla en "periodare". Hon kan bestämma sig för en plats som hon sedan ligger och sover på ett tag, sen hittar hon en ny plats inför en ny period. Jag antar att hon tröttnar efter ett tag helt enkelt. En "periodare" har en personlighetsstörning som de delar med många så kallade "slynor". Slynor är folk som tröttnar på sexpartners väldigt lätt och därför måste byta titt som tätt för att känna sig tillfredsställda.

Så nu vet alla vad periodare och slynor har för likheter.


Annars har jag idag spelat in en ny Saftan låt, inför den kommande skivan Saft & Slask. Låten fick titeln Facebook då den inriktar sig på min kärlek till denna sida. En sida som jag faktiskt inte rekommenderar till någon överhuvudtaget. Men det kvittar vad jag tycker märker man ju, då den är ofantligt populär, utan något specifik orsak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt