måndag 16 februari 2009

Arbete

Jag har nu varit sjukskriven ett tag i hopp om att bli kvitt mina demoner. Men som vi alla nog innerst inne vet blir man egentligen aldrig kvitt med demoner, man lägger dem bara på hyllan.

Vilket fall som helst var jag hos en av alla dessa olika sorters läkare idag för att prata ut om pillereffekter och framtidsplaner.

Jag fann denna läkaren lite ur gängorna och jag skulle hellre väntat någon dag med att gå till sjukhuset i hopp om att få prata med någon annan. Men valet är som vi ju alla vet inte upp till individen i dagens samhälle.

Inte nog med att man kände sig allmänt vilse vid samtalet, då han hade en tendens att snurra runt på det mesta, utan han avbröt även en när hans mobil plötsligt började ringa.
Här reagerade jag lite chockerad, då vi faktiskt var på ett sjukhus och de här i Mora har väldigt tydliga skyltar om att man måste stänga av mobilerna när man går in. (Och man brukar ju slå av mobilen inför möten?)

Dock räddade farbror doktor situationen genom att ursäkta sig och berätta att han skulle ändra till ljudlös.

Jag ska inte vara stingslig och klaga, för även min mobil var enbart på ljudlös vid detta tillfälle.
Skälet till att jag inte stängt av mobilen beror dock på att jag har en satans LG telefon. Vilket innebär att de enda gångerna den är avstängd är när den själv vill det, och när den vill vara avstängd så vägrar den starta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt