fredag 30 mars 2012

Våldtäkter

Idag tänkte jag införa en annan sak där jag vill att mina fåtal läsare faktiskt ska vara deltagande. Nämligen med att bidra med sina egna våldtäkts-exempel. Vi har nästan alla varit med om det. Vi har blivit förödmjukade, och vi har förödmjukat andra. Vi har gråtit, vi har skrattat, och vi har pekat finger. Ibland ovetande om gärningsmannen, ibland väldigt övertygade om vem den skyldige är.
Jag talar såklart om ansiktsvåldtäkter. Dessa hemskheter vi så gärna utsätter andra för på Facebook, så snart vi får chansen. Jag tänkte här nedanför visa ett par egna exempel på hur det kan se ut. Sedan får ni själva gärna bidra med andra, som ni själva eller andra genomför.

En alternativ våldtäkt är att tagga folk på lite oönskade vis.




Intressant fakta:
  • Det är svårt att somna medan man dansar bugg.
  • Det är plankton som bidrar med mest syre, inte träd. Gamla träd förbrukar faktiskt mer syre än de producerar.
  • Chips kan bli gamla.

(Sådana här inlägg blir det ibland istället för sju-punkts-listorna)


I övriga nyheter har jag starka funderingar på att bli en olegitimerad hjärnkirurg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt