fredag 1 juli 2011

Ligga

Jag har börjat skicka flaskpost. Fast jag är dock ganska dålig på att komma ihåg att lägga i nått meddelande i flaskorna. Jag brukar inte direkt lägga dem i vattnet heller, istället kastar jag flaskorna direkt i huvudet på folk. Det går snabbast så.

Denna veckan har jag även försökt lura i en dansk att jag kan förfalska hans legitimation på ett bra vis med hjälp av Tippex, för jag är gammal konst elev. Men han var dansk, så jag vet inte om han trodde mig.
Jag har även sagt åt en nybliven mamma att hennes blonda barn var godkänt av Hitler.


För ett väldigt bra tag sedan så var jag hungrig, det händer ibland. För att stilla min hunger bestämde jag mig för att jaga ekorrar. Jag hade inget bra redskap att jaga dem med, så jag kastade istället kottar efter dem. Detta gick inte alls bra. Dels för att ekorrar är förbannat snabba, och dels för att jag har fruktansvärt dålig kast-arm. Så jag förblev hungrig. Jag blev väldigt ledsen över det hela och grät lite.

Det påminner mig om ett kalas jag var på en gång. Där var det en person som luktade apa. Jag tycker apor är roliga, så jag förväntade mig att han skulle vara rolig. Jag satt och stirrade ut honom, i väntan på att han skulle göra roliga saker. Men han bara luktade. Det hela var falsk marknadsföring. När han sedan gick därifrån, låste jag in mig på toaletten och grät. Jag var upprörd på världen. När jag kom hem bäddade jag ner mig i min säng och vägrade lämna den på två dagar.

Detta är historier jag hittat på för att jag hört att kvinnor gillar känsliga man som kan gråta och visa känslor. Därför berättar jag dessa historierna för dem, så att de ska vilja ligga med mig.


Innan jag slutar skriva för denna gången så informerar jag er läsare om att det inte är bra för hälsan att ta fel på vatten och terpentin.

2 kommentarer:

  1. Haha, va skön du e. Keep it up! Jag är tjej, btw, så man kan ju säga att du lyckades. ;)

    SvaraRadera

Du har rätt till min Åsikt