fredag 20 maj 2011

Tips för en mer spännande vardag

Många man stöter på klagar på att det händer för lite saker i deras liv. Så jag tänkte nu ge förslag på hur man får ens liv att vara mer händelserikt.


  1. Sätt dig i baksätet på olåsta bilar, vänta på att ägarna kliver in i bilarna, och se hur lång tid det tar innan du blir upptäckt.
  2. Gå på bio, mitt i filmen kastar du dig rakt fram ut över någon och skriker; Kan jag få smaka på din läsk?!
  3. Krama slumpmässigt folk på gatorna, säg att de luktar gott. (Alternativt frågar du om de blir upphetsade)
  4. Gå till nudiststränder och kasta sand på folks underliv, om du inte är en strandperson kan du göra samma sak på KappAhl.
  5. Gräv efter guld i kön på McDonalds.
  6. Sätt dig i knät på folk, överallt, jämt.
  7. Bli uppfinnare.
  8. Jaga folks husdjur när de är ute och rastar dem.
  9. Säg till alla nya folk du träffar att du en gång hade sex med din grannes hund tills den dog.
  10. Plundra gravar, sälj allt av värde du hittar i gravarna, starta en hemsida där folk kan anlita dig för att plundra utvalda gravar, åk in i fängelset, bli våldtagen. Något att berätta för barnbarnen.


(Oroa dig inte Tvärsur, detta var inte det inlägget jag menade skulle bli lite längre.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt