lördag 2 april 2011

Slemboll

Jag drömde inatt om att jag hittade en femma i min ficka. Jag tror denna drömmen var väldigt betydelsefull, och jag ser det som ett starkt tecken på kommande framgångar.

När jag vaknade idag så märkte jag att jag producerade studsbollar av slemmet i min hals. De klarar bara av några studsar innan de löses upp och smetar ut, men jag ser ändå möjligheter i detta. Så när jag ändå skulle till Coop och köpa frimärken, passade jag på att lägga fram det hela elegant. Men tydligen var det inte tillräckligt elegant framlagt för att jag skulle få sälja mina studsbollar via deras franchise. Annars hade jag nog kunnat tjäna storkovan. För även om jag hade fått sälja dem billigt, med tanke på deras låga kvalitet, så är tillverkningskostnaden ingenting. Fast hela företaget hade i och för sig gått under så fort min förkylning givit med sig, men det hade varit ett senare problem.
Likväl, vill inte ens Coop sponsra själva idén, så är det nog ingen mening med att fortsätta affärsplanerna. Med andra ord var det nog inte slemmet i halsen som drömmen om femman handlade om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt