söndag 14 oktober 2012

Tigervin

Tvärsur klagade på att förra veckans inlägg var kort, tänkte jag göra den här veckans inlägg kortare.
För att göra det tänker jag bara dela med mig av en bild om min personliga uppfattning av den.
Jag gillar tigrar. De är fina. Synd att det finns få av dem. Synd att djurparkerna kastrerar så många av dem.
Men tigervin! Det vill jag fan smaka. Jag gillar inte ens vin, men tigervin! Det måste jag bara smaka. Låter ju hur fräsigt som helst! Fräs! Fräs! Om illegal djurhandel enbart gett oss sådana härliga saker hade jag själv gett mig in i handeln. Ge mig tigervin! Jag skiter i vem det tar död på, ge mig det!




Jag tror Tvärsur är lite besviken på längden av inlägget nu igen. För att trösta honom bifogar jag även ett raggningstips åt honom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt