onsdag 13 juni 2012

Runkbås

Det är utstuderad fakta att mäns hjärnor presterar som bäst precis efter en orgasm. Jag har ingen aning om hur det är med kvinnor, men så är det i alla fall för oss män. Allt blir plötsligt solklart för oss. Vi kan lösa alla konflikter, bota AIDS, förklara universums mening och uppfinna en tidsmaskin. Okej, kanske inte alla de där punkterna, men så gott som.
Dock hindras vi från att prestera så här bra i samhället för de sociala reglerna som finns. För tänk efter; Om skolorna ville att vi skulle kunna göra vårt bästa under vår tid där, hade de då inte satt upp runkbås utanför klassrummen som man skulle gjort prov i?
Resultaten hade varit katastrofalt höga, alla hade vunnit på det.
Samma sak på arbetsplatser; hade de velat ha toppresterande anställda, hade de haft runkbås på arbetsplatsen.

Tydligen vill inte samhället ha högpresterande invånare.

Jag gör idag om mitt gymnasiestuderande, för jag kunde inte prestera som hormonell tonåring med lättkladda kvinnor kring mig. Hade jag bara fått komma till lektionerna med en ny-tömd pung, hade det säkert sett annorlunda ut. Idag klarar jag av skolan helt okej, får ganska betyg. Men, om vi hade haft runkbås utanför klassrummen innan proven, så hade jag nog aldrig haft något fel.
Vi män behöver inte vara insatta i ett ämne egentligen, har vi nyss tömt pungen kan vi det ändå.


För att förklara det så att icke fallos-prydda läsare ska förstå det hela; Ni har nyss haft sex med en kille, han har under hela tiden varit väldigt kärleksfull mot dig, men direkt efteråt förändras han. Han blir kylig och verkar mest av allt vilja därifrån, om han inte redan har gått. Detta är skälet. Plötsligt inser han att du inte är värd honom, hans intellektuella sinne vaknar till liv för fullo och du är inte tillräcklig. Utan en pung att tömma inser han ditt låga värde och går. Han undrar vad han tänkte på när han gick hem till dig, för det är ju solklart att du egentligen inte är rätt för honom. Något som han inte insett förrän efter sin orgasm.
Du bör inte klandra honom för hur han beter sig efteråt, det är då han agerar som han borde, du borde klandra honom för hur han betedde sig innan, då han var blind och dum.
Så mitt tips till kvinnorna som läser denna blogg är nu; om du vill veta hur han känner för dig, tänk på hur han beter sig mot dig direkt efter sin utlösning.





För er som inte gillade detta inlägg bifogar jag även lite bilder
Detta verkar verkligen vara en mirakel grej. Jag vågade inte prova, och har ingen aning hur man skulle använda det hela. Det var en grön slemklump i burken, hur den ska kunna vara bra för badet samt bota baksmälla har jag ingen aning om. Allt jag vet är att jag nog måste skaffa en egen sån här sak.
Kan detta vara världens mest pedagogiska barnbok? Jag vet inte, men det var roliga bilder i den, samt att det medföljde en cd-skiva (se bilden nedan). Jag undrar om det kan bli bättre än så här.

Fakta:
  • En mänsklig magsäck kan vanligtvis töjas upp till 50 gånger sin normala storlek.
  • Ett vanligt moln brukar väga ungefär lika mycket som 100 vuxna elefanter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt