torsdag 3 december 2009

Bäverporr

Den senaste månaden så har någon av mina grannar hållit igång med suspekta stönanden dygnet runt. Till en början tyckte jag det var ganska underhållande, och jag försökte lista ut vilken granne det var, samt vad för slags stön det var. Från en början trodde jag någon hade samlag helt enkelt. Men kom sedan på att det var ologiskt att ha sex dygnet runt i över en månad. Av samma skäl förkastade jag idéen om att någon hade klämt fast sig under en bokhylla och stönade hjälp. Detta borde inte heller hållit på över en månad.

Så nu har jag kommit fram till den enda vettiga förklaringen jag kan komma på. Jag har fått en ny granne. En granne som är retarderad och stönar högt då denna onanerar hela dagarna till bäverporr.
Den enda logiska förklaringen.

Till en början så tänkt jag bara: det är ju bara att skruva upp musiken så slipper jag höra fanskapet. Men då det håller på dygnet runt så måste jag ha musiken på hög ljudnivå även när jag sover. Kan tänka mig att de andra grannarna inte uppskattar det för mycket heller. Så jag sänker ändå. Detta i sin tur gör att jag kan vakna mitt i natten av att den retarderade grannens stön når en ny nivå och väggarna skakar. Men jag har hört att man ska vara snäll mot retarderat folk (även om jag aldrig varit det förr), så jag har ännu inte gjort något åt det hela.
Jag bidar min tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt