tisdag 6 oktober 2009

Grattis gubbfan!

Mycket har hänt sedan jag senast skrev i denna blogg. För mycket så jag skiter i att gå in på det.

Tänkte berätta lite om jag har blivit ett år äldre och visare i alla fall. Så nu är det stört omöjligt att lura mig!

Jag firade min födelsedag uppe i Dalarna, i min lägenhet, med alkohol och besökare som hjälpte mig att dricka upp alkoholen. Drul var duktig och bjöd bort halva min Mintu medan jag var på toaletten. Jag älskar min toalett, den spolar utan att jag spolar. När jag sedan spolar så behöver jag ibland spola två gånger, för att all exkrement ska sluta hemsöka min lägenhet. Min toalett och jag har ett ganska intimt förhållande. Den har sett min penis nästan lika många gånger som jag själv har. Nästan.

Vilket fall som helst så var vi till sist bara fyra personer kvar i lägenheten, och klockan började bli mycket. Idealt tillfälle för en krogrunda på Orsas enda krog.
På vägen till krogen så hejdades vi dock av kvinnorop från en balkong. Snälla och ordentliga som vi alla kände oss i alkoholens berusning såg vi det som vår plikt att besvara kvinnornas muntra rop.

Sedan befann vi oss plötsligt på nått kalas där det sprang rundor 12-13 pojkar, alkoholiserade på ångorna från våra andedräkter, som flörtade med 16 åriga tjejer. Jag kände mig plötsligt otroligt gammal och kände att jag nog borde bege mig från platsen. Så efter att förklarat för pojkarna att porren de kollade på var värdelös så flyttade jag bestämt på lägenhetens dörrar och lämnade lokalen.

Jag gick hem ensam och undrade vad jag lärt mig under denna kvällen.
Jag insåg plötsligt att smeknamnet "Pullan" skulle användas mer flitigt på alla olika individer. Något som jag först idag trätt i kraft. Men nu har hjulet börjat snurra, och alla "Pullor" ska se upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt