onsdag 9 mars 2011

"Slå-vem-fan-du-vill-dagen"

Idag är det tydligen "Slå-vem-fan-du-vill-dagen". Något som man alltid blir glad av att få höra. Men när jag forskade närmre kring denna dagen så kom jag fram till att man tydligen inte fick slå på exakt vem man än vill. Jag fick tydligen inte lov att slå på Tifa, min katt. Så dagen har enligt mig kommit med lite falsk marknadsföring.
Men med gott humör över dagen i övrigt, bestämde jag mig för att det inte hade känts fel att slå lite på Ferminator istället. Men han vägrade bestämt avslöja sin position.
Dagen började nu kännas lite menlös. Så jag gav personen framför mig i kassakön en lavett. Skyllde lite klumpigt på vädret och kände att dagen i alla fall inte varit totalt meningslös.


När jag sedan var på väg hem och sprang i sicksack för att undvika krypskyttar så svängde det plötsligt in en jänta framför mig. Mina ögon letade sig helt naturligt till denna unga dams bakdel, och konstaterade att den såg väldigt trevlig ut. Med trevlig menar jag inte att den hade en bra personlighet, för jag är man och kan uttrycka mig ytligare än så.

Jag kände ett starkt begär att ta fram mobilen för att filma den trevliga häcken i rörelse, medan jag nynnade på Bob Marley - Bad Boys. Men som om damen i fråga kunde läsa mina tankar så ökade hon takten i en väldans fart. Trots att hon hade kortare ben än mig så hade jag inte ens chans att hålla samma takt medan jag filmade och nynnade. Det hela var ett förlorat ändamål.

Så i brist på film av rumpan så lägger jag upp denna fina paintbild istället. Hoppas det duger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt