torsdag 3 februari 2011

Kranium

Jag vill påbörja en kranium-samling. Jag vill alltså ha äkta då såklart. Det finns att köpa, men det är så satans dyrt. Så jag tänkte därför fixa blanketter där folk kan fylla i att jag får ärva deras kranier ifall de mot all förmodan skulle dö innan mig. En sak som gäller när man skriver på detta papper är att man då även måste skriva ner lite snabb fakta som sig själv, vem man var och sån kul fakta, som jag skall ha inramat bakom varje kranium. Så att de som besöker mitt hem kan läsa om vem de olika skallarna tillhört när de var vid liv. Så de kan känna; "Jo, David verkar ha varit en skön prick, synd man inte kände honom när han lever", eller nått liknande.

Så jag ska bara forska i hur man gör ett bindande kontrakt som håller, så att man verkligen får deras kranier.

I övrigt ska Dennis ärva min ena hand när jag dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt