onsdag 16 februari 2011

Cheeseburger

Helgen innan alla hjärtans heliga dag, så blev det lite öl. Detta resulterade i att Mattias berättade för mig och Linus att Peas vagina liknar en cheeseburgare. Något både jag och Linus fann oerhört intressant och underhållande. Samtidigt något som Pea dock inte tyckte var lika underhållande, och vägrade hålla med sin pojkvän om påståendet. Det visade sig att hon höll med honom så pass lite att båda var tvungna att bege sig hemåt och undersöka saken närmare.

Efter att de hade kommit hem och diskuterat det hela så fick jag reda på över nätet att det inte var okej att jag även skrev kommentaren "Peas mutta liknar en cheeseburgare" som statusuppdatering på facebook. Jag blev vänligt beordrad av en kamrat till Pea att jag skulle sluta skämta om saken. Artig som jag är så bad jag givetvis med en gång om ursäkt för att jag liknat Peas privata delar med en mumsig måltid. Denna ursäkten verkade dock inte vara godkänd utav damen i fråga. Jag lade därför till en extra krydda till ursäkten genom att säga att jag aldrig igen skulle erkänna att jag tycker att vaginor smakar bäst med ost på.
Men ack, även denna gången verkade inte min ödmjuka ursäkt tolereras och accepteras.

Jag gav ganska snart upp hoppet om att bli ursäktad och förlåten. Jag får helt enkelt leva med att Mattias kommentar kommer lämna mig hatat av en kvinna med McDonalds fabrikerade kroppsdelar.
Obs: Inte Kemi som är den Mattias är ihop med cyborgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt