söndag 4 september 2011

Min Onsdag

I torsdags fick jag en uppgift att beskriva min onsdag. Så här beskrev jag den.

Jag vaknade i en husvagn. Det regnade så jag avvaktade med att stiga upp. Ett par timmar senare så upphörde regnet, då orkade jag leta upp ett badkar. Jag fann en jacuzzi . Jag skrek på en hund och kastade kattmat på en katt, medan badkaret fylldes med vatten. Jag brände mig lite på det heta vattnet, så jag svor obscent. Medan jag badade pluggade jag lite historia. Efter tjugo sidor så dog jag lite i yacuzzin. Jag kom inte till himmelriket denna gången heller. Borde kanske sluta svära?
När jag lämnat badet befann jag mig plötsligt på en buss. Jag stirrade ett tag på en kvinnas urringning. Men när hon sa till sin make att jag var otäck så slutade jag motvilligt.
Jag lunkade från bussen till Domus, där jag irrande runt utan syfte ett bra tag. Kom ut därifrån med ett paket pasta, Önos hallonsaft, snask samt energidryck.
Efter det vandrade jag hem till min bror Monster, som inte var hemma. Jag bli insläppt av en liten flicka som inte bodde i byggnaden. Tog inte jätte lång tid tills min bror kom hem dock, och då gick vi för att lämna åter nån sak han hade köpt på Claes Ohlsson. Det resulterade i skivköp.
Väl tillbaka hos brodern spelade vi hög musik med ytterdörren öppen. För det kändes rätt.
Sedan åt jag upp hans mat medan vi såg på Godzilla VS MechaGodzilla. Den var underhållande. Vi skiljdes åt med löften om att se fler Godzillafilmer inom snar framtid.
Jag missade nästan sista bussen som sig bör. Väl hemma dog jag lite igen. Hade fortfarande svurit för mycket.
(Obs, kanske bör nämnas att ingen i denna klassen vet nånting om mig.)


Senaste sju-punkts-listan:
  • Folk blir arga om man tar med sig en säck blomjord in på biografer och kastar jorden vilt kring sig varje gång någon i filmen svär.
  • Koma har alltid stånd när han däckar
  • Koma kommer inte snabbt
  • Harpor är märkliga
  • Ägget ska inte lära hönan värpa
  • Tranan ruvar sina ägg i 31 dygn innan de kläcks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt