torsdag 28 april 2011

Ursäkter

Min skalle är just nu fylld av saker som inte kommer nämnas på Boulehavet idag. Jag har flyttat, och det är därför jag har missat en veckas uppdatering här. Tack vare denna flytt, så har jag blivit av med anteckningsblocket där jag brukar skriva ner saker som sedan hamnar här. Jag har alltså absolut ingen koll alls på vad som skall hamna här nu. Jag vill bara be om ursäkt för min slöhet. Det ska åtgärdas inom snar framtid, var så säkra. Sedan sitter jag också på en väldigt usel uppkoppling just nu, då det har blivit oplanerat strul med mitt vanliga internet. Ännu en ursäkt med andra ord. Jag dryper av vettiga ursäkter idag, nån som behöver en ursäkt att ha på lager så är det bara att komma till mig, har ett stort lager till billigt pris.

För att detta inlägget inte skall kännas helt felplacerat så slänger jag in ett bra spartips.
Ha i jäst när du lagar pannkakor nästa gång, låt dem sedan stå en liten stund innan du äter dem. Sen har du mer pannkaka än vanligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt