onsdag 6 april 2011

Framtida lägenhet.

Nu är det två veckor tills jag flyttar, men jag har inget eget boende i sikte när jag nu ska flytta. Men jag har storslagna planer för lägenheten jag hoppas finna så småningom.

I min nästa lägenhet ska jag bland annat ha ett lakan liggande vid ingången, som jag fäst i ett snöre, så när man får besök, kan man dra i snöret så man fångar besökaren i lakanet, man ska kunna dra det upp i taket, så de blir fast där. Sen ska jag slå på dem med träpåkar. Tills de slutar göra motstånd. När jag sen släpper lös dem, efter ett tag, bjuder jag dem på saft och kakor, så vi kan sitta i soffan och skratta tillsammans. Jag ska påminna dem om den gången jag fånga dem i mitt lakan och slog på dem, så de aldrig glömmer bort hur kul vi haft ihop.

Jag hade även tänkt göra ett gloryhole in till grannen i min nästa lägenhet. Jag tänkte vänta tills jag flyttat till eget, för det är inte lämpligt att göra när man bor hos föräldrarna. Har jag hört.

I min kommande lägenhet ska jag klä väggar,tak samt golv med kardborreband, och alltid ha på mig en kardborreoverall. Jag funderar på att även skaffa en kardborresoffa. Men jag tror jag får lov att tillverka den på egen hand då, och jag är usel på hemslöjd.

Jag ska ha en hemtelefon som det enbart går att ringa 112 med. Vilket inte är så praktiskt om man vill beställa pizza, men det gör inget.

Jag funderar på att ha en fallgrop i duschen. Är man inte van vid min dusch kan de sluta med att man utlöser fallgropen och faller ner i ett hål, där jag kaklat väggarna.

Jag skall göra om balkongen till ett fint bollhav, kanske med boulebollar?

Sist men inte minst så ska min kommande lägenhet inte ha några fönster.

Jag tror jag skall kalla lägenheten för Påhlsson. Jag har ingen anledning till att göra det, och det är väl en anledning i sig?


När vi ändå inte talar om det; ibland undrar jag om allt som ritas i Paint får liv när det är fullmåne, och för er som inte redan vet det; lita inte på folk som biter av andra folks näshår. Det är lite som att äta andras snor, och det kan ge lepra... tror jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt