tisdag 12 april 2011

Jävla fåglar

Jag hatar våren, för då börjar de där förbannade fåglarna väsnas med sina gälla pipiga läten som gör att man inte får någon sömn. Jag tycker fler fåglar ska falla döda från skyn.
Kring min nästa lägenhet ska jag sprida hemska fågelskrämmor som skrämmer skiten ur alla fåglar, samt en del jobbiga barn och andra mindre begåvade individer. Min prototyp kommer ha tomma ögonhålor (som man kan ha som lönnfack åt till exempel bilnycklar eller påfågelsfjädrar), stora tänder, fräknar, rött hår (gingers have no souls), rakblad på varje finger, emo-kjol, clownnäsa, fotbollsstrumpor, balettskor, gul självlysande väst med numret 48 på, en glödlampa i skrevet som lyser om något kommer nära, taggtråd istället för halm/hö och givetvis ett präktigt lösskägg som det bor lömska gnomer i. Den kommer inte ha några skor, för den ska ändå inte gå någonstans.


I övrigt vill jag informera folk om att bli avsugen med kondom på är som att smiska någons arsle med en tunn skiva ost - totalt meningslöst. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt