söndag 5 augusti 2012

Rektumsmassage

Medan jag just nu skriver detta så dammsuger ena grannen som trädgård. Jag har faktiskt aldrig sett det ske i verkligheten tidigare. Jag antog att det var någon bara amerikaner sysslade med.


Månadens bus:
Jag blev bjuden på födelsefest hos en total främling. Jag insåg att jag skulle bli tvungen att köpa en bra present till damen som fyllde år. Annars kanske jag inte skulle bli populär och få ta del av snasket hon tänkte bjuda på. Så vad köper man då till en person man faktiskt inte vet någonting om över huvudtaget? Vad kan en kvinna strax över 20 år tänkas behöva? Jag behövde inte tänka länge innan jag rusade till närmsta (egentligen det det det tredje närmsta) apotek och köpte ett graviditetstest. Det verkade som en fin present tycker jag. Jag slog även in presenten stiligt i julklappspapper och brun paketeringstejp. Jag var stolt över mig själv. Alla på festen avundades min gåva... tror jag.

Fakta:
  • Det finns inga mullvadar på Irland
  • Amöbor bygger egna hus
  • Förr i tiden (innan jag föddes) så trodde man att man kunde rädda drunkningsoffer genom att blåsa upp rök i deras ändtarm. 
  • Ett sätt att bota hicka på, sägs vara rektumsmassage.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt