torsdag 9 augusti 2012

Ren jäkla reklam, tror jag...

Om jag skulle lägga ett tak, så skulle jag nog vända mig till Monier. De säljer tydligen material till tak, det har jag uppfattat det som. Om det är bra vet jag inte till hundra procent, men de har en ganska stilig hemsida, så jag gissar på att det är bra material. De säger sig vara världsledande. Men jag vet från tidigare arbeten jag haft att det inte måste betyda att de gör något bra jobb, men jag gissar på att Monier vet vad de sysslar med. De har som sagt en välgjord hemsida, så man vet att de kan något av det de faktiskt gör. De kan ju om inte annat anlita en vettig webbdesignare. Det är gör att jag litar på dem, så det borde du också göra. Kanske. Jag tror på dem.
Dock äger jag inget tak, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med tak-materialet. Men jag har ju faktiskt alltid velat bygga en trädkoja. Jag har aldrig gjort det under hela mitt liv. Det befläckar min existens att veta att jag aldrig haft en trädkoja. Jag borde med andra ord bygga en trädkoja, men hjälp av tak-material från Monier. När jag byggt klart ska jag bjuda in alla på trevlig fika, samt öl. Mest öl. kanske enbart öl. Jag tror jag ska installera en discokula i taket, gjort av material från Monier, sen ska vi dansa. Jag är inte bra på att dansa, jag kommer nog trilla ut från kojan och bryta nacken. Men då kommer mitt liv inte kännas lika löjligt som nu, då jag inte har haft en trädkoja under min existens. Är det någon som vill hjälpa mig bygga en trädkoja, med tak-material från Monier? Jag är nämligen personligen ganska ohändig och lär dö i ännu mer förtid om jag inte för hjälp.

Jag hoppas jag får bygga en trädkoja någon gång i mitt liv. Det kommer nog innebära att jag riskerar mitt liv i processen, men det är det nog värt, tror jag, jag har ingen aning, jag bara antar. Nu ska jag sluta skriva känner jag.

1 kommentar:

  1. Jag hjälper dig! Och Farliga hjälper säkert också till! Och Henke! Och jag tänker tvinga Julius!!

    TRÄKOJA FTW!!

    SvaraRadera

Du har rätt till min Åsikt