måndag 4 juli 2011

Zerobröst

Jag tycker att man borde göra en undersökning om Coca Cola Zero kan ge större byst.
Jag tycker definitivt det är en undersökning som bör tas på stort allvar. Jag kan till och med tänka mig att bedöma skillnaden. Jag tror personligen inte att Zero ger större byst, men om det av någon anledning skulle ge det, så kan det vara bra att veta. Jag kan tänka mig att Coca Cola hade tjänat bra med pengar på om undersökningen gav stöd för teorin att det skulle vara så. Personligen tror jag att de hade räknats som en stor triumf i den vetenskapliga världen om det skulle visa sig att Zero har den effekten. Stort sett lika stor inverkan som ett botemedel mot AIDS, skulle jag nog tro.

När vi ändå pratar om bröst så ställer jag mig frågan om en del feministiska aktivister är hjärndöda. För vems fenomenala idé var det att feminister skulle sluta bära BH. För att visa sin ståndpunkt så måste jag hävda att de gjorde det på ett skumt vis. För vilka män klagar på att kvinnorna skiter i att bära BH? Borde det inte vara mer logiskt om alla feministiska aktivister börjar använda sportBH?




En dansk frågade för en liten stund sedan varför han våldtog sig själv. Jag ser det som ett tecken på att han känner sig väldigt ensam.

3 kommentarer:

  1. Jag tror te är mkt bättre för bröst o.O

    Elinda btw, visste bara inte vad jag skulle välja för nått där nere 8)

    SvaraRadera
  2. Jag dricker bara cola zero och jag har inte fått större bröst- Är det läge att stämma dem nu tro?

    SvaraRadera
  3. Anonym: Nu är det ju faktiskt så att de inte har sagt något om att Zero SKALL ge större byst. Jag tycker bara att det borde göras en seriös undersökning angående det hela.

    SvaraRadera

Du har rätt till min Åsikt