tisdag 26 juli 2011

Extra Extra

Under hösten kommer jag att debutera med material live. Jag har ännu inte riktigt listat ut hur i helvete jag skall gå till väga med vad för material jag skall framföra.
Därför tänkte jag nu låta de läsare/följare jag har här på bloggen rösta på deras favoritinlägg på denna bloggen. Maila mig, kommentera här på bloggen eller gör hur fan ni än vill. Men rösta på vad ni anser jag borde köra för material live.
För att få folket att vilja rösta, så kommer det bli som en tävling. De som kommer med bäst förslag och anledning till varför just det materialet skulle passa live, blir vinnaren.
Om allt folket kommer med usla förslag, så kommer jag helt enkelt köra en utlottning.

Priset blir ett signerat exemplar av Skuggtingen.
Om du råkar vara analfabet, får jag väl bjuda på en fika eller nått istället...

2 kommentarer:

  1. Det är näst intill omöjligt för mig att välja ett favoritinlägg, men om jag måste välja blir det nog det med kötttbullarna eftersom jag var med och lade grunden för forskningen och jag blev så himla stolt över resultatet. Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. om du hade skrivit lite om mig hade jag valt det inlägget. Något om din relation med en farlig och knäpp ryss namn Dada hade nog vart jävligt roligt live :p jag hade lätt sett det ^^

    SvaraRadera

Du har rätt till min Åsikt