tisdag 10 november 2009

Boule

Idag var det Boule på Eurosport, det ska bli mer imorgon. Så det slötittade jag på idag. Det var fascinerande tråkigt att se på, och kommentatorerna gjorde inte det mer spännande. Ungefär som att se på Curling.
Tror jag ska köpa med mig snask från Mora imorn och bänka min gump i soffan framför TVn och spana på boule final. Det är tråkigt, och ohyggligt otillfredsställande.
Om någon frågar om jag vill hitta på något imorgon kommer jag alltså inte ha tid, för jag ska se på boule. Det kommer vara långt ifrån trevligt. Jag bör inte tömma kattlådan riktigt än, bara för att få fram lite extra lidande. Det har inget med att göra att jag gillar att lida, det bara är så det ska vara, det ska kännas så olidligt plågsamt, som om att märgen rinner ur ens ryggrad.
Men om man ringer och frågar om de får vara med, så är ni alla hjärtligt välkomna att se på boule med mig imorgon. Ta med er öl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt