söndag 19 juni 2011

Torka

Idag har jag ingen aning om vad jag ska skriva om, men jag har inte uppdaterat denna veckan än, så jag känner att jag måste ge det ett försök likväl.

För att få någon skum/rolig idé så frågade jag först herr Morgan om förslag till vad jag skulle skriva om. Men herr Morgan är lite konstig, så han tog det som en invit till att förklara att; om han hade varit kvinna, och jag också hade varit det, så tycker han att vi skulle ha lesbisk sex.
Jag vet inte om jag skall tolka det som ett raggningsförsök, men jag tar det som en komplimang.
Dock tror jag att hans förslag är en invit till att han vill att jag skall ge hans anus en kärleksomgång med ett stearinljus. Men det skulle han aldrig erkänna, i vaket tillstånd.

Jag frågade sedan Ferminator om han hade något förslag om vad jag skulle skriva om här. Han sa till mig att skriva om hans dryga hembrända bakfylla. Det tänker jag inte göra. Bränner man sin baksmälla i källaren, så borde man även producera egna Alvedon på vinden.

När jag frågade Tvärsur, så bad han mig skriva om ett mystiskt besök. Dock har jag inte haft något mystiskt besök på ett väldigt bra tag. Men han mena att jag skulle hitta på ett sådant.
Så här:
För en tid sedan fick jag ett besök av en kristdemokratisk isbjörn. Han hette Elof och bodde i en tvåa på Östermalm. Hans fritidsintressen var att fiska och åka skidor. Jag sa till honom att han kanske borde flytta till en plats där han hade lättare att göra dessa saker. Ut på landet eller så. Men han svarade att han tyckte om att ha nära till McDonalds, för han tyckte om deras fiskburgare. Det tyckte jag var inte bara mystiskt utan även konstigt. En isbjörn skall bara äta på uteserveringar där de serverar sälkött, enligt mig. Så jag bad honom gå. Han sa att han inte ville, men han gjorde det likväl. Jag har inte hört något från honom sedan dess. Jag tror han är ute och fiskar i skärgården. Eller klubbar sälungar i Norge, för det brukar isbjörnar göra.

De andra jag frågade svarade bara att de inte hade någon idé alls.
Med andra ord, jag hoppas min hjärna funkar bättre nästa vecka. Då är det faktiskt midsommar, så då skall Osby camping brinna. Men med mina enorma pyromanfärdigheter så lär det väl som vanligt bli jag som brinner istället.
Överlever jag så rapporterar jag om något av intresse skett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt