söndag 22 april 2012

Offentliga toaletter

Jag älskar offentliga toaletter. Eller älskar kanske är fel ord, men jag gillar tanken på att någon annan städar upp efter mig.
När jag hivar ur mig avföring på offentliga toaletter händer det att jag gallskriker medan processen har sin gång. Det känns mer uppfriskande anser jag. Ibland bankar de på dörren, medan jag vrålar ut mitt exkrement, de undrar om jag gör mig illa. Jag brukar skrika ut mitt svar i ren förbannelse. Svaret är oftast att jag avlägsnar kilon från min ändtarm.
För er som inte tycker om att bajsa på offentliga toaletter, så rekommenderas att gallskrika medan ni urinerar istället.
När jag utför min behov på offentliga toaletter brukar jag välja att göra det på handikapptoaletter. Där finns nämligen armstöd, så det känns som att sitta på en porslin-tron. Man känner sig mäktig när man sitter där och skriker samt skiter. Ibland passar jag på att vråla kommandon till torpederna jag skjuter ut, för att visa min makt. Det händer också att jag tar min maktställning på ett mer avslappnat vis och slänger upp ena benet på armstödet, för att visa att jag är en härskare som tar mitt arbete på ett avslappnat vis, så att mina underståtar förstår att jag är född ledare. När man sitter riktigt avslappnat på detta viset, kan det hända att avföringen inte prickar vattnet utan hamnar ur kurs. Speciellt om man har sprutlackerings avföring. Det är speciellt vid dessa tillfällen jag är glad över att det är på en offentligtoalett det sker, för det innebär att någon annan städar efter mig. När man dessutom varit på handikapptoaletten kan man komma undan med nästan allt.
När jag tänker efter är nog älskar ett ganska bra ordval trots allt.




En våldtäkt:



Egentligen skulle här varit en till våldtäkt, men min bror var för otacksam för att dela med sig till övriga världen. 



Fakta
  • Hackspettar har en väldigt lång tunga, med ett öra längst ut.
  • Det finns inget grönt däggdjur.
  • Australien har världens längsta staket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt