tisdag 7 september 2010

Tagga ner

Av ren princip så trycker jag alltid på gilla knappen när jag ser saker på Facebook som man rent logiskt inte gillar. Det kanske låter lite absurt, men det är en del av den jag är. Dessutom tycker jag det är ganska patetiskt när folk försöker få folk på Facebook att tycka synd om dem.

Det har med tiden blivit så att en del blivit ovänner med mig för att jag gillat "fel" status, som de uttrycker det. Min tanke kring det hela då är att de kanske skulle ge fan i att lägga upp den då?
Folk har en tendens att ta Facebook på alldeles för stort allvar och någon borde säga till dem att inte ta åt sig av allt som någon skriver, tycker, och så vidare, om på Facebook.

Jag har även noterat den intressanta faktorn om att flertalet av personer som reagerar så här är kvinnor.
I och med detta tycker jag att alla män härmed bör få en hemläxa att varje vecka berätta för minst en kvinna att inte ta internet på för stort allvar. De verkar ju trots att inte förstå detta på egen hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt