tisdag 9 mars 2010

Snöskottning

Igår fick jag höra att en korp kan leva i 300 år. Jag hade faktiskt aldrig hört det tidigare och blev ganska chockad av att få höra det. Likväl är jag fortfarande skeptisk till hur mycket sanning det ligger bakom påståendet. Min skeptiska inställning till det hela försvagades inte av att de som yttrade påståendet skrattade medan de sa det.

I övrigt var det tänkt att jag skulle skotta snö i tre timmar igår. Men snön ville inte bli skottad igår sades det, så jag fick sitta och höra på när några gubbar drog föråldrade internskämt i tre timmar istället.
Det var bland annat någon skäggig tomte från Jugoslavien/Kroatien eller nått liknande som bestämde sig för att samtala med mig utan att jag samtalade med honom. Han mumlade egentligen mest och avslutade alltid det han berättade om med frasen; "det spelar ingen roll."
Jag ställde mig frågan varför i helvete han då skulle få för sig att berätta om det hela, vad det än var han ville ha sagt.

Jag har även fått reda på av Sanne att det en kvinna måste vara i 8e månaden för att det ska räknas som trekant när man har sex med henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har rätt till min Åsikt